HU
RO
EN
Cercetare de piaţă şi marketing
În zilele noastre totul se reduce la competiţie, atât în mediul antreprenorial, administrativ sau al sferei civile. Fiecare este un competitor pe piaţa sa specifică: antreprenorii prin produsele şi serviciile lor luptă pentru clienţi, localităţile pentru populaţie, investitori şi turişti, iar ONG-urile pentru surse de finanţare pentru realizarea obiectivelor proprii. Pentru atingerea succesului trebuie ştiut ce, la ce preţ, unde trebuie vândut, şi ce servicii trebuie prestate. Cercetarea pieţei, şi elaborarea planului de marketing pe baza rezultatelor obţinute reprezintă fundamentarea succesului pe piaţă, şi într-o anumită măsură îl şi garantează. Cunoaşterea opiniilor pieţei şi a grupurilor ţintă, dezvoltarea produselor în conformitate cu acestea contribuie la rambursarea investiţiilor, şi ajută la prevenirea risipei de resurse.

DG Consulting oferă partneriat în:
  • Cercetare de piaţă (analiza concurenţei, analiza clienţilor, comportamentul consumatorului, analiza mediului de piaţă, parteneri potenţiali, reţele de furnizori)
  • Elaborarea planurilor de marketing (întreprinderi şi localităţi)
  • Dezvoltarea de produse (dezvoltarea produselor turistice)
  • Dezvoltarea imaginii afacerii, poziţionarea turistică a localităţilor
  • Planificarea şi implementarea campaniilor publicitare
  • Realizarea şi tipărirea materialelor publicitare
  • Consultanţă în marketing şi comunicare